2013/11/02

Halloween



Yine bir Halloweeni geride bıraktık. Bu sene pasta yapmayı unuttum, ki her sene bal kabaklı pasta yapacağım demiştim. 

Bal kabağı  çorbasını es geçmedim tabii. burada tarifini vermiştim. Özellikle bu sene daha güzel oldu, kabak lezzetliydi. 


Sugar Skull kurabiyelerim olay yarattı. Üstünü keçeli kalemle boyamadım hayır, Segno'nun gıda boyası kalemleri var onunla çizdim. Önce pek umutlu değildim lakin kurabiye olayında harika iş çıkardılar. Yedik bir şey olmadı :)

Cupcakeler, kurabiyelerle az ve öz takıldık. 

Sugar Skull kurabiyeler annemin anneannesinin tarifi. Çok eski bir tarif ve aslında arası reçelli yanları hindistan cevizine bulamalı bir şey. Onu da bir gün yapayım o halini de ekleyeyim. 

Malzemeleri; 

1 paket margarin
1 su bardağı şeker
3 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Alabildiği kadar un

Tüm malzemeyi karıştırıp yoğurun. Sonra şekillerine gelirsek ben bu sefer kuru kafa şablonu çıkarıp bıçakla hamuru keserek elde ettim. Sonra orta sıcaklıkta ısıttığınız fırına koyun. Üstü çok hafif kızarınca çıkarın. 


Tuzlu olarak ise parmaklar yaptım. Hamurun tarifini daha önce vermiştim. Kuru pasta tadında bir kurabiye elde etmek istediğiniz zaman en iyi hamurdur. 
Tarifi için buraya gidelim. 


En son olarak kaç zamandır yapmayı planladığım mezarlar var. 
Yine Sugar skull kurabiye hamurundan elde edildi. Çay bardağı ile yuvarlak kesip, yanlarını altını alınca bunu elde ediyorsunuz. 
Kreması Cream'Ole. Ona siyah gıda boyası karıştırdım. Üstünün toprakları ise yine gıda boyası ile boyanmış hindistan cevizi. 

Çok eğlenceli ve basit tarifler oldu 

Afiyet Olsun efenim... İyi Dinlemeler...



Hiç yorum yok: