2013/08/31

Moon Tides

Yemekler ve Müzikler'e taze taze çıkmış güzel bir albümle geri dönüş yapayım dedim. Aynı zamanda Deezer'da yeni favorim, aşkım. İstediğim her albümü bulabiliyorum. 
Ölmeden Önce Dinlemeniz Gereken 1001 Albüm kitabını almıştım, şimdi bazen rastgele bir albüm seçip açıyorum. Fena olmadı. Hatta ilk defa buna premium üyeliği düşünüyorum ciddi. 



Pure Bathing Culture Portland'dan çıkmış. İndie ve Dreampop icra ediyorlar. En çok albüm kapağını sevdim. Ve ismini tabii.
Şarkıların içinde en çok Only Lonely Lovers'ı bağrıma bastım diyebilirim.  Seven 2 One'da öyle.
Tam Lezzet.
Albümün tamamı aslında dinletiyor sevdiriyor. 80'ler havası aldım resmen. 


Bu albümün yanında sandiviç gider. Bizde geçenlerde bol malzemeli yapalım dedik. 
Ekmeği önemliydi, onun için ekmek makinesinde kendimiz yaptık. Çıkan ekmeğin uç kısımlarının içini boşaltıp bir güzel elimize ne gelirse tıktık. 
Kuzenim Ata görse Kafam kadar derdi :)
Çok lezzetli oldu, özellikle ekmek çok önemli bu olayda. Resmen bel kemiği. 


Sizde bu güzel albümü dinleyin, kaçırmayın. Yanına da en lezzetlisinden sandiviçlerinizi yapın, keyfine bakın.

Afiyet olsun efenim...İyi dinlemeler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin,özlemiştik.