2012/02/26

Pazar Kahvaltısı ve Cavalleria Rusticana

Emrico Caruso " O Lola c'hai di latti la cammisa"

Photobucket

Çok kahvaltı eden bir yapım yoktur, genelde bir çay yada kahve ile başlarım güne.
Lakin arada çok sevdiğim yiyecekler, sessiz sakin dupduru bir sabah ve güzel bir sohbet ile olana hayır diyemem.

Bugün ekmeklerin üstüne zeytin yağı döküp, soğan, peynir ve yumurtayı karıştırıp sürdüm, kekik ve kırmızı pul biber ektim azıcık. Fırına attım, üstleri kızardı.
Mis gibi bir ege kokusu evi sardı.

Güzel bir sohbet ile yemek harikaydı.


Mario del Monaco "O Lola ch´hai di latti "

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Luciano Pavarotti - O Lola Ch'Ai Di Latti La Cammisa

Müzikler bölümünde Sicilya'dan Pietro Mascagni'nin ölümsüz eseri Cavalleria Rusticana da Turiddu'nun sevdiği Lola'ya söylediği bölümdür.
Bende onu şimdiye kadar en iyi söylemiş olan isimlere yer verdim.
Cavalleria Rusticana birçok filme ilham olmuş bir eserdir. Son dönemlerde Two Lovers'ı görebiliriz. Ve Martin Scorsese yapımı Raging Bull'un açılışında duyabiliriz.

Ama sanırım en önemli yapım The Godfather'dı. 3. filmin son sahnesini hatırlarsınız.
Bugün izlediğimde halen gözlerim doluyor. Her şeyi çok etkilemişti beni.
Ve Cavalleria Rusticana 'dan çalıyordu arka fonda.





Photobucket



Şimdi kahvaltıdan birkaç saat sonra güzel bir keyif kahvesi yapmalı. Bitter çikolata ile tabii.

Photobucket
Photobucket

Afiyet olsun, iyi dinlemeler...

Hiç yorum yok: