2012/02/24

Etli Yaprak Sarması ve Müthiş Şarkı


She Talks To Angels (acoustic) by The Black Crowes on Grooveshark

Photobucket

Bu hafta etli yaprak dolması sardık Tokat yaprağıyla.
Ama muhteşem olmuştu ya, ben bile az bir şey yedim.
Biz bu sefer içine rende havuç da koyduk. Değişik bir tat vermiş. Ve bol soğan olması lazım. Bazıları çok az koyuyorlar ama öyle de tadı olmuyor. Yani soğanı sevmeyen kişiler için anlarım da, benim gibi soğan aşığı birine az geliyor.
Küçük sarmıyoruz biz, ne öyle sırf yaprak mı yiyeceğiz. Zeytin yağlısını bile kalın severim. Ot zaten bol miktarda yiyorum, yedim mi içini yiyeyim değil mi? :)


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Ve Müzikler kısmında çok sevdiğim bir tanem Chris Robinson'umun grubu The Black Crowes ve onların en muhteşem şarkıları She Talks To Angels var.
En sevdiğim yemeye, en sevdiğim şarkı eşlik ediyor.
Steven Tyler'ın dediği çok doğru
"bir insan böyle bir şarkıyı ancak ömründe bir kere yazar". Ya da yazamaz.
O dönemde bir şey var, hep böyle şarkılar çıkmış.
Şimdi ise bu denli insanın içine işleyen şarkılar nadir yapılıyor.
Neyse çok konuşmayayım, izleyin iç geçirin benim şimdi yaptığım gibi, dinleyin.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Afiyet olsun, iyi dinlemeler...

1 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

off yapılır mı bu gece gece!